Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak

Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak | Tiap kali saya ditugaskan outstation, Sophie isteri saya akan meminta ku menjemput ayah nya (papa mertuaku) menemankan dia. ayah mertuaku yng tinggal seorang diri di kampung bersedia jer menemankan anak gadis nya itu.

Ayah Dafuk mmg mesra dng Sophie anaknya dan saya sebagai menantunya pun dilayan mesra oleh ayah Dafuk. Lelaki berusia 56 tahun itu baik budi bahasanya. Sophie isteri saya mmg manja orangnya.

Berwajah cantik dan berkulit putih mulus. namun sesudah dua tahun berkahwin kita belum dikurniakan zuriat. Sophie sememangnya mengharapkan kedatangan seorang bayi dalamm keluarga kita supaya die tidk kesunyiaan di rumah.

Cerita seks bohsia manja, , Cerita stim bohsia pantat gebu

Saya sememangnya telah berusaha namun nampaknya belum ada rezeki. Seperti biasa pada bulan Disember saya akan ditugaskan melawat pejabat cawangan bagi menyelia penutupan akuan syarikat. Sebagai pegawai akaun sememangnya menjadi tugasku mengurus kewangan syarikat dan cawangan.

Kali ini saya akan ke cawangan selama seminggu dan seperti biasa saya akan menjemput ayah Dafuk bagi menemankan isteri saya yng terpaksa saya tinggal seorang diri. Nasibku amat baik kali ini.

Kisah lucah Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak Cerita rogol

Mengikut perancangan awal akuakan berada di selatan tanah air selama seminggu tapi kerna penyata kewangan diurus dng baik maka kerjaku selesai dalamm masa empat hati sahaja. saya sengaja tidk menelefon isteri saya memberitahu kepulangan saya kerna mahu membuat kejutan padanya.

Kira kira pukul empat petang saya telah tibadi rumah. dng kunci pendua saya masuk kerumah dan menaiki tangga ke arah bilikku. Kira kira tiga langkah sebelum sampai ke bilikku saya mendengar suara erangan isteri saya dari dalamm bilik.

Pintu bilik tidk ditutup rapat, saya bolehh melihat apa yng berlaku di dalamnya dng jelas sekali. ayah mertuaku sdg mengurutk badan Sophie anaknya. yng menariknya isteri saya tengah telanjang bogel tanpa seurat benang pun.

Begitu jg dng ayah Dafuk, ayah mertuaku. Kedua anak beranak itu bogel seperti bayi yng baru dilahirkan. “Sedapnya pak. ” saya mendengar isteri saya bersuara. saya jadi tergamam dan terkaku melihat pemandangan dihadapan aku.

Saya hanye menahan diri supaya tidk panik, pelan pelanaku mendekati pintu bilik tidurku. isteri saya tengah meniarap dan belakang nya sdg diurut. Berkilat kilat belakangnya kerna minyak urut. begitu jg dng dubur nya sampaike kaki licin kerna dilumuri minyak.

Sesekali saya lihat tangan ayah mertuaku mengurut sampai ke bahagian depan badan isteri aku. ayah Dafuk menguli uli buah dada isteri aku. Setiap kali ituaku dengar erangan isteri aku.

Walaupun dalamm keadaan meniarap tapi saya dapat melihat tangan kiri isteri saya asyik memegang dan mengusap ngusap batang zakar bapanya. Batang zakar yng sdg keras itu sungguh besar dan panjang.

Saya menjadi iri dan malu kepada diriku sendiri kerna batang zakar ayah mertuaku lebih panjang dan lebih besar daripada batang zakar aku. batang zakar besar itu seperti berdenyut denyut dalamm genggaman Sophie.

Batang zakar itu sungguh hitam jika dibandingkan dng tangan isteri saya yng putih. Tiba tiba ayah mertuaku secara perlahan lahan membalikkan posisi isteri saya dari meniarap ke keadaan terlentang.

Bila daah terlentang ayah Dafuk meningkatkan aktivitinya di buah dada isteri aku. Diramas ramasnya dng perlahan lahan. saya melihat puting buah dada Sophie sudahh menjadi keras dan tegang. isteri saya hanye memejamkan matanya sambill mengeluh manja.

Oleh kerna dek penangan ramasan lembut bapanya, isteri saya tanpa sedartelah sedikit demi sedikit membuka kangkangannya. Dari sinarmata ayah mertuaku, die tersenyum melihat bukaan itu. Sebelah tangannya kini disuakan ke belahan tersebut.

Lagie lah kuat erangan kesedapan dari isteri aku. Jelas terlihat tangan ayah mertuaku sdg menggentel gentel biji clitoris nya dansekali sekala isteri saya mengepit tangan bapanya disambut dng bunyi desahan yng semakin kuat bermain main di tepi bibir lubang cipap isteri aku.

Selepas itu ayah Dafuk memasukkan dua jarinya iaitu jari telunjuk dan jari hantu ke dalamm lubang cipap isteri aku. Kedua dua jari itu digerak kan maju mundur dng hebat sekali.

Kelihatan air mazi isteri saya telah melimpah limpah keluar melalui cipap nya dan jatuh di atas cadar katil. Tompokan air mazi isteri saya telah membasahi cadar dibawahnya. saya tengok tangan isteri saya meraba raba batang zakar ayah nya.

Ayah mertuaku dapat membaca kehendak anaknya itu. Sophie isteri telah berada di puncah nafsu. isteri saya membuka matanya dan melihat dng penuh selera ke arah batang zakar ayah nya.

Batang zakar ayah mertuaku terpacak keras di depan kedua dua biji mata isteri aku. saya jg dapat melihatnya dari rekahan pintu. batang zakar ayah mertuaku mmg hebat dan sungguh keras kelihatannya.

Saya lihat isteri saya tersenyum melihat batang zakar ayah nya. Batang zakar yng berwarna gelap seperti batang zakar negro yng biasa saya lihat dalamm internet. Kepala zakar nya berwarna merah berkilat macam topi jerman.

Kisah nafsu Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak Novel nakal

Iseriku begittu berselera melihat batang zakar ayah nya yng besar dan panjang itu. isteri saya memandang kearah mata ayah nya dng penuh makna dan tersenyum menggoda dan puas kerna sebentar lagii akan dapat merasai batang zakar yng selama ini hanye dimiliki oleh ibunya saja.

Isteri saya yng masih berbaring di atas katil menarik dubur ayah nya agar hampir ke arahnya. batang zakar ayah mertuaku diurut urutnya dng perlahan lahan. ayah mertuaku tersenyum puas melihat anaknya mengurut batang zakar ayah nya.

Tangan lembut isteri saya bermain main dng kepala zakar ayah nya. Lama jg isteri saya bermain dng batang ayah nya. saya lihat batang zakar besar dan berurat itu makin tegang.

Bagiku bentuk batang ayah mertuaku amat hodoh, tapi isteri saya melihatnya dng penuh bernafsu. Matanya bersinar. Kepala licin yng lembab dibasahi cairan mazi itu dicium penuh ghairah oleh isteri aku.

Saya dapat melihat isteri saya menyedut dalamm dalam aroma kepala zakar ayah nya. Seterusnya isteri saya menghisap hisap dan menjilat jilat kepala zakar ayah nya dng penuh nafsu. Kekadang lidah lidah isteri saya bermain main hingga kepangkal batang ayah nya.

Cite syok Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak Cerita rogol

  • Semua yng saya ajar padanya dipraktekkan pada ayah nya. “Oohh. aah. ” ayah mertuaku mengerang kesedapan bila anaknya menghisap dan menjilat jilat kepala zakar nya yng semakin bnyk mengeluarkan air mazi.
  • Tangan ayah mertuaku memegang dan meramas buah dada isteri saya yng tegak mengarah ke siling. “Oohh. sedapnya, hisap lagii sayang, ” pinta ayah kepada anaknya. isteri saya semakin berselera menghisap zakar ayah nya apabila mendengar kata kata ayah mertuaku itu.
  • Air maziku mula membasahi seluar yng saya pakai. Terasa seluar dalamku telah basah di bahagian kepala zakar aku. saya malah seronok melihat adegan yng tidk disangka sangka terjadi di depan mataku.
  • Saya tidk nak melepaskan sedikitpun detik detik mesra tersebut. isteri saya semakin ganas jadinya. Batang hitam berurat itu keluar masih dalamm mulut mungil isteri saya dng lancarnya. ayah Dafuk yng sdg dilambung ghairah membaringkan dirinya.
  • Sekarang kedua beranak itu dalamm keadaan 69. ayah mertuaku pula memulakan tugas lidahnya dng menjilat jilat clitoris isteri aku. Kemudian di sekitar bibir cipap isteri aku. cipap isteri saya mulus tanpa sehelai bulu kerna sentiasa dicukur.

Selalunya die yng mencukur cipap nya sendiri. Kekadang je saya membantunya mencukur bulu cipap nya bila saya terangsang. saya mmg suka cipap tidk berbulu, sungguh pun kelihatan seperti cipap anak anak namun kelihatan comel dan bersih.

Cuma beberapa minit jer lidah kasar ayah mertuaku berlegar legar di clitoris dan lurah cipap isteri saya makaaku lihat isteri saya telah climax untukk yng kesekian kali agaknya. Badan isteri saya kejang dan tersentak sentak dan sekitar cipap nya telah basah dilimpahi air cipap nya.

Sophie mengerang kuat dan menjerit bagaikan tersampuk polong biladia mengalami orgasme. “Cepat bah, Sophie ingin sekarang. Sophie nakrasa batang zakar besar ayah pulak. batang zakar abang Jadri tidk besar macam ayah punya. ” saya melihat isteri saya menarik narik badan bapanya.

Mulutnya masih menjilat batang zakar ayah mertuaku. Basah lencun batang berurat itu dng air liur Sophie. saya terkaku mendengarnya, sampai hati Sophie mengatakan batang zakar saya kecil. memangg saya akui batang zakar saya tidk setanding ayah Dafuk tapi tidk sewajarnya Sophie memperkecil diriku.

” Masuk sekarang bah, Sophie daah tidk tahan. ” isteri saya merengek meminta meminta dan memadang ke arah ayah mertuaku dan jg zakar nya dng mata yng semakin layu namun penuh nafsu dan ghairah.

Ayah mertuaku pun mengangkat dan mengangkang kan kedua dua kaki isteri saya sehingga lutut lutut dan bahu isteri saya hampir bersentuhan. isteri saya sudahh pasrahdan menunggu junaman batang zakar ayah nya yng sebentar lagii akan merodok dng ganas.

Cerita seks Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak Cite Malaysia

Isteri saya tidk henti henti memandang zakar ayah nya yng sdg menuju ke arah cipap nya yng sudahh dilimpahi oleh air cipap nya yng banyak. Dan tiba tiba kepala isteri saya terangkat sedikit diikuti oleh dubur nya jg terangkat.

Matanya yng kuyu tadi kelihatan terbeliak. “Auw. ” Kedengaran jeritan dan lolongan dari mulut isteri saya apabila kepala zakar ayah mertuaku telah masuk separuh ke dalamm lubang cipap nya.

Dan seterusnya menujah terus ke dalamm bahagian rahim isteri aku. cipap sianak mengepit kuat batang si papa. saya dapat melihat yng isteri saya sdg menikmati sepuas puasnya zakar ayah nya yng panjang dan besar itu.

Cuma beberapa kali dayungan sorong tarik sekali lagii isteri saya climax. Kali ini isteri saya climax dng lama sekali. “Aah. sedapny papa, sedap. ” ayah mertuaku meneruskan aksinya. Akudapat melihat dng jelas batang hitam keluar masuk dalamm lubang cipap isteri saya yng berwarna merah muda.

Batang zakar besar tersebut terlihat berlendiran dan diselaputi buih putih. Tedengar bunyi crot, crot bila ayah mertuaku melajukan tikamannya. Bulu bulu di pangkal batang zakar ayah mertuaku mengusap usap bibir cipap dan clitoris anaknya.

Isteri saya melonjak lonjak dubur nya dan mengayak kiri kanan kerna terasa kelazatan. Paha isteri saya bergetar dan kakinya menendang nendang udara. Pahanya yng mulus itu rapat kedada ayah nya.

Cerpen ghairah Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak Cerpen kongkek

Selepas setengah jam saya lihat ayah mertuaku makin melajukan hentakannya dan sekali ditekan paling kuatdan terdengar ayah mertuaku mengerang kuat. bontot nya terhantuk hantuk ke celah paha anaknya dan serentak itu juge sekali lagii isteri saya menjerit kesedapan.

Pancutan air mani ayah mertuaku yng kuat dan bnyk tersebut menerpa kepangkal rahim isteri aku. Mata isteri saya terbeliak menerima semburan mani panas kepunyaan ayah nya. mgkin terlalu lama menyimpannya semenjak mak mertuaku meninggal.

Kedua insan di hadapanku kelihatan lemas dan aksi mereka mengendur. batang zakar si ayah masih terendam dalamm cipap si anak. Terlihat zakar ayah mertuaku masih keras. ayah mertuaku membiarkan jer batang zakar nya terendam dalamm lubang cipap nikmat anaknya.

Isteri saya terlentang lemah dan puasdi atas tempat pembaringan. Selepas beberapa minit bila tiadalagi benihnya yng keluar ayah mertuaku menarik perlahan lahan batang zakar nya dari lubang lubang cipap isteri aku.

Batang zakar yng masih berlendir itu terjuntai separuh keras. lubang cipap isteri saya masih ternganga selepas ayah nya menarik keluar batang balaknya. Cairan putih pekat terlihat meleleh keluar dari lubang cipap isteri aku.

Isteri saya yng terbaring bogel tersenyum puas kepada ayah nya. Tangannya memegang dan melurut zakar ayah nya yng terkulai melambai lambai dicelah paha. Batang licin itu dilurut lurutnya. saya terpegun bila isteri saya menarik ayah mertuaku rapat ke arahnya danbatang ayah mertuaku yng terkulai lemah itu dicium dan dijilat jilat mesra.

Saya berlari anak menuruni tangga menujuke bilik air. Secepat kilat saya membuka zip seluarku dan melancap balakku yng masih tegang. dalam beberapa minitsaja saya terkulai lemah sesudah maniku terpancut ke dinding bilik air.

Selepas beberapa minit saya kembali ke tempat tadi dan terlihat isteri saya dan ayah nya masih lagii telentang diatas katil dalamm keadaan bogel. saya tahu bahawa isteri saya amat puas dng layanan ayah nya tadi.

Fikiranku bercelaru, sejak bila Sophie isteri saya menjalin hubungan mesra dng bapanya sendiri. tiidak hairanlah mengapa Sophie sentiasa menyuruh saya menjemput bapanya bila saya terpaksa outstation. ayah Dafuk pula tidk pernah menolak ajakanku itu.

Saya kebingungan.

Cerita melayu isteri sundal, , Cerita melayu isteri sundal

Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak, and Cerita seks bohsia manja, Cerita memantat janda tetek besar, Cerita lucah malay seks, 2018, Cerita lucah malay seks, ki kkl, Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak, Cerita Malay awek jepun seksi, and Cerita seks bohsia manja, Cerita lucah malay seks, Cerita melayu isteri sundal, Cerita Blue dara cun cipap gatal, and Isteriku Bogel Dihenjut Zakar Bapak, Cerita melayu isteri sundal