Emak Ku Dihenjut Kote Orang

Emak Ku Dihenjut Kote Orang | Pada satu malam musim durian rahat saye hendak ke bilik air tanpa di duga saye melihat mama saye keluar dari rumah.

Saye memerhatikan dari celah lubang kemana die hendak pergi. saye melihat die menuju ke pondok di hujung kebun. saye mencari akal. kerana telah biasa dgn kaedaan kebun dan lorong lorong nye saye memberanikan diri dan dgn perlahan saye menuju ke pondok tersebut stlh pasti yanng mama saye telah berada di dlam.

“Bang ingat janji kitaorang ini kali terakhir tahu” saye mendengar suara mama saya. Tak semena mena tubuh saye mengiggil dan jadi tak tentu arah. saye mematikan diri dan cuba mempastikan dgn siapa mama saye bercakap.

Cerita Malay awek jepun seksi, , Cerita stim bohsia pantat gebu

“Ia lah saye tahu” saye mendengar suara seorang lelaki. “Dah lah apalagi buka lah baju” lelaki tersebut bersuara dan terus bersuara, “Kerana yanng terakhir Fella mesti layan saye puas puas”.

Mama saye tiidak menjawab. saye mencari lubang yanng dapat memberikan saye satu pandangan yanng jelas dan berjaya. Dari samar samar cahaya pelita minyak tanah saye dapat melihat mama saye sdng baring terlentang dgn lelaki yanng saye tak pasti siapa sdng menyonyot payudara mama dgn tangan nye bermain main di celah kelengkang mama saya.

Novel lucah Emak Ku Dihenjut Kote Orang Citer blue

Lelaki tersebut bangun mencangkung di atas dada mama saye dgn menyuakan kote nye untk di hisap oleh mama saya. Melihatkan itu badan saye berpeluh. Selepas itu lelaki tersebut bangun dan menyembamkan muka nye di celah kelengkang mama.

“Banyak nye air” lelaki tersebut bersuara. “Dah lah tue masukkan lah cepat, Fella dahh tak tahan ni” mama saye bersuara. Lelaki tersebut bangun smbil membetulkan sesuatu di celah kelengkang nye dan tarsus menyiarap di atas tubuh mama saya.

Tidk lama selepas itu saye melihat lekaki tersebut mengerakkan ponggong nye ke atas ke bawah. mama saye jugak mengikut aksi lelaki yanng di atas nye dgn mengerak kan ponggong nye jugak ke atas ke bawah.

“Laju sikit Fella dahh hendak sampai ni” mama saye bersuara dgn lelaki yanng berada di atas tubuh mama saye melakukan pergerakan ponggong nye. stlh agak lama lelaki tersebut mengerakkan ponggong nye die bersuara, “Kemut kuat sikit Fella saye hendak pancut” dan terus tiarap di atas tubuh mama saya.

Semasa memerhatikan itu semua cipap saye menjadi aktif dan habis basah seluar dlm saya. saye perhatikan lelaki tersebut bangun dan baring di sebelah mama saya. Melihatkan yanng mama saye hendak bangun, lelaki tersebut menarik tangan nye seraya berkata, “Nanti lah Fella, kitaorang main sekali lagi” mama saye tiidak menjawab dan terus baring semula.

Takut di ketahui oleh mama dan lelaki yanng masih terlentang dgn mama saye meramas ramas kote nye saye pulang ke rumah semula. saye cuba melelapkan mata tapi tak berjaya.

Macam macam gambaran menjelma di dlm kepala saye berhubung dgn perbuatan mama saya. stlh agak lama saye dengar pintu dapur di buka. dgn memberanikan diri saye bangun menujuke dapur.

Melihatkan saye datang mama bersuara, “Hai belum tidur lagi”. “Tak ada hendak ke bilik air” balas saya. “mama datang dari mana?” saye bertanya. “Pergi suluh durian” balas mama saya.

“Kalau ia pun takkan lama sanggat mama di pondok” saye bersuara dan terus berlalu tanpa menoleh ke arah mama saye dan saye pula tiidak berhajatkan apa apa jawapan. Pagi esok nye saye lihat mama selamba sahaja seolah olah tiidak ada apa apa yanng berlaku malam nye.

Adik saye yanng bungsu sudh siap dan mama saye menghantar nye ke sekolah. saye tinggal di rumah kerna memunggu keputusan peperiksaan s. p. m. “Anne, jaga rumah ia mama lambat sikit kerna ada hal” mama saye bersuara sebelum pergi.

Peristewa malam tadi masih segar di dlm ingatan, dek kerna itu saye merasa malas untk mengemas rumah. Entah mengapa saye merasa hendak melihat bilik mama yanng jarang saye masuku.

Saye tak tahu mengapa semasa di dlm bilik mama saye membuka almari dan laci di dlm nye. Entah apa yanng saye cari saye sendiri pun tak tahu. saye terperanjat dgn penemuanku iaitu dvd blue.

Saye belek satu persatu dan akhir nye saye memasang sekeping. saye bersandar di kerusi malas yanng sedia ada smbil menonton. Tubuh badanku jadi satu macam. saye buka seluar dlm saya.

Dgn mengunakan jari sendiri saye menjolok jolok lubang cipap saya. Kini setiap kali bila mama tiada saye pasti akan menonton. Satu hari mama pergi rewang di rumah kenalan nye yanng hendak mengawinkan anak.

“Ini peluang baik” bisik hati kecilku. kerana hari itu tak sekolah saye mengajak adik bungsuku menonton sama. Adikku duduk di atas katil mama semasa saye sdng memasang dvd blue.

Belum pun beberapa minit adikku sudh menanggalkan pakaian nye stlh melihat saye sendiri membuka pakaian. saye menyuruh adikku meramasa ramas payudara ku dgn saye mengusap usap kote nye. saye baring terkangkang dgn menyuruh adikku menjilat cipap saye mengikut aksi yanng kite sdng tontoni.

Cerita seronok Emak Ku Dihenjut Kote Orang Citer lucah

Saye menyuruh adikku memasukkan kote nye di dlm lubang cipap saye kerna saye sudh tak dapat bertahan lagi. Adik saye akur. saye belum berapa bersedia die telah terkencing. saye menjadi bengang dan mengentel gentel semula kote nya.

Stlh puas mengentel baru keras semula. Kali ini adikku dapat bertahan hingga kite terkencing bersama. saye puas dan mengajak adik saye melakukan perkara yanng sama bila ada peluang. Pagi minggu berikut nye semasa mama ke pasar minggu saye mengajak adikku ke bilik mama.

Entah bila kite pun tak tahu dan masa itu kite belum terkencing lagie mama sudh berada di tepi katil. Adikku mencabut kote nye seraya berkata, “Bukan saye mama, Anne yanng ajak” dan terus lari keluar.

Mama menghampiri semasa saye hendak mengenakan pakaian “Memgapa engkau membuat kerja yanng tak senonoh ni, siapa suruh kau masuk bilik mak” saye diam membisu mendengarkan leteran mama saye yanng seolah olah tiidak nak berhenti stlh puas berleter mama saye menangis smbil mengumpul semua dvd yanng ada.

“Sebenar nye mama bukan suka sanggat dgn benda ini, mama simpan kerna amah arwah bapa kau” Melihatkan yanng mama masih lagie berleter saye bersuara, “Salahkah saye buat begittu mak, yanng mak pergi ke pondok dulu tue bolehh hingga mak sanggup mengangkang dua kali buat seorang lelaki” saye bersuara.

Cite nakal Emak Ku Dihenjut Kote Orang Cerita nafsu

  • Mama terus tunduk dan membawa ke semua dvd untk dibakar. stlh kaedaan reda mama menyanyaku berapa kali saye main dgn adik saye dan adakah adikku memancut di dlm lubang cipap saya.
  • “Baru dua kali dan die hanye sempat memancut sekali saja” Kata saya. saye lihatkan yanng mama agak resah takut saye hamil. Beberapa bulan melihatkan yanng saye tak hamil mama merasa lega dan saye dan adikku tiidak di benarkan tinggal di rumah berdua duaan.
  • Kalau mama keluar salah seorang mesti ikut. stlh keputusan peperiksaan di umumkan, saye gaggal untk menyambung pelajaran. saye hanye tinggal di rumah buat membantu mama berkebun. Abangku yanng sulung akan melangsungkan perkhawinan nye tak lama lagie dan mama bercadang hendak mengadakan majlis menyambut menantu bila sampai masa nye.
  • Pada hari perkhawinan abangku kite ke Ipoh sebelum mengadakan kenduri yanng serupa di kampong. Semasa di Ipoh saye berkenalan dgn seorang kakak yanng kata nye aktif dlm satu pertubuhan siasah dan sdng mencari pompuan pompuan untk menjadi ahli nye.
  • Saye di tawarkan untk menjadi ahli. saye berjanji akan memikirkan nye dulu. Melihatkan yanng die mudah mesra saye menjemput nye datang ke kampong untk menghadiri majlis “memyambut menantu” nanti.

Pada hari yanng telah di tetapkan ramai kenalan mama termasuk ke semua anak tiri nye kerkunjung. perempuan yanng saye katakana itu pun hadir sama. dia agak gembira bila saye katakana yanng saye bersetuju dgn tawaran nye dulu.

Saye di suruh mencari seberapa ramai pompuan yanng bolehh kalau saye hendak dapat kerja. stlh misiku berjaya dan dgn persdetujuan mama saye di tawarkan kerja di k. l. Lama baru saye dapat mensesuaikan diri di tempat baru.

Lama kelamaan saye tergoda dgn kemewahan hidup kota. saye perhatikan ramai pompuan pompuan yanng menjadi ahli puteri hidup mewah. saye cuba meresik kejayaan mereka. “Ah tentang itu Anne jangaan risau lah, semua nye di tanggong beres kalau Anne mahu” pompuan yanng saye kenal di Ipoh dulu bersuara.

Stlh pasti yanng saye bersedia, satu malam saye di bawa ke sebuah club exclusif dan di perkenalkan kepada seorang yanng bergelar. Melihatkan yanng saye sudh mesra pompuan kenalanku yanng bernama Tini meninggalkan kami.

“Tini tak apa nanti saye hantar Anne pulang” orang yanng bergelar bersuara semasa Tini hendak pergi. Lama jugak kite berborak dan akhir nye entah bila saye dapati yanng diri saye berada di apartment mewah dlm kaedaan telanjang bulat berbaring di katil.

“Maafkan saya, saye terpaksa bawa Anne ke sini kerna malam tadi Anne mabuk” orang yanng bergelar bersuara smbil menghampiri dgn hanye bertowel. saye menarik gebar untk menutup tubuhku. “Anne nie cantik lah” orang yanng bergelar bersuara smbil mengusap usap dahiku.

Citer kongkek Emak Ku Dihenjut Kote Orang Cerita Malaysia

Saye hanye senyum. Melihatkan kaedaanku yanng sedemikian Dato (orang yanng bergelar) semakin berani dgn memasukkan tangan nye ke dlm gebar smbil mengentel gentel putting payudara ku. saye sudh mula terangsang.

Saye melihak kote dato bergerak gerak di dlm towelnya. Permainan tangan Dato semakin menganas dgn meramas ramas manja cipap saye pula. Akhir nye gebar yanng menutup tubuhku tercampak di tepi katil.

Saye mengusap usap kote Dato yanng sudh keras macam batu kerna di suruh. Habis seluruh tubuh saye di gumul oleh mulut Dato, terutama payudara ku yanng belum beraba matang.

Dato melipat kakiku seraya memenamkan kote nya yanng akhir nye masuk santak ke pangkal. “Malam tadi dato buat Anne macam nie ke” saye bersuara semasa Dato hendak memulakan aksi sorong tariknya.

“Buat tue buat tapi mana syok main dgn orang yanng sdng tidur” balas Dato dan terus menghenjut. “Dato oh ah ah sedap nye, laju sikit tok” saye bersuara smbil cipap saye mengemut kote Dato yanng akhir nye melepaskan satu ledakan yanng menyegarkan cipap saya.

Kisah Malaysia Emak Ku Dihenjut Kote Orang Citer melayu

Selang beberapa hari semasa saye hendak mengemas barang barang berpindah ke apartment Dato saye berjumpa dgn Anne dan saye ucapkan terima kasih kerna mempertemukan saye dgn Datodan menyuruh saye memberikan layanan yanng sepenuhnya kepada Dato Kini baru saye mengetahui bagaimana kebanyakan puteri puteri dapat hidup mewah dan bergaya.

Ada sugar daddy. saye di janjikan dgn pelbagai kemewahan kalau saye sedia mengikuti kemahuan Dato. saye seolah olah sudh menjadi personel secretary kepada Dato. Setiap kali bila die pergi meeting di luar dan melawat kawasan saye ada lah salah seorang pengiring.

Pakaian saye tak usah cakap semua nye latest fashion. Kereta yanng di janjikan sudh di beli bila saye sudh lulus lesen memandu. Satu hari Dato ada appointment dgn ketua masyarakat di kampungku.

Stlh upacara selesai saye meminta kebenaran dgn Dato untk menziarah mama saya. “Suruh driver hantarkan dan jangaan lupa balik semula, takkan Dato hendak tidur seorang” kata Dato. dgn menaiki kereta resmi Dato saye menziarah mama saya.

“Betulke engkau ini Anne?” mama saye bertanya stlh saye keluar dari kereta. saye memeluk tubuh mama smbil mencium pipi nye dan bersuara, “Hai takkan mama tak kenal, ini Anne anak mak”.

Lama jugak kite berborak. “Sebenar nye engkau kerja apa, setahu mama, engkau bukan berkelulusan tinggi” kata mama saye dgn kehairanan. “Itu lah mak tak percaya kepada rezeki, bukan saye dahh kata yanng saye ini berkerja sebagai seorang secretary kepada seorang Dato dgn pertolongan Tini” balas saya.

Hampir petang saye minta izin untk pulang, konon nye malam nanti Dato ada meeting. ” kote Dato yanng ada meeting dgn cipap saya” saye ketawa di dlm hati. saye mendengar mama saye mengeluh kecil semasa saye hendak masuk kereta.

Saye di fahamkan dek kerna kesempitan hidup yanng di tanggung oleh abangku yanng sulung, mama menyuruh die empat beranak pulang ke kampong saja, kerna mama pun sudh uzur dan tinggal ke seorangan.

Kini abang longku mencari nafkah dgn mengerjakan kebun. Abang ngahku masih berkerja, yanng nombol tiga sdng berada di tahun empat di salah sebuah universiti tempatan dgn mengambil krusus perubatan.

Yanng bungsu sdng belajar. saye masih lagie menjadi personel secretary kepada kote Dato

Cerita memantat janda tetek besar, , Cerita stim bohsia pantat gebu

Emak Ku Dihenjut Kote Orang, and Cerita memantat janda tetek besar, Cerita stim bohsia pantat gebu, Cerita basah isteri seksi gersang, 2018, Cerita Malay awek jepun seksi, ki kkl, Emak Ku Dihenjut Kote Orang, Cerita basah isteri seksi gersang, and Cerita stim bohsia pantat gebu, Cerita Blue dara cun cipap gatal, Cerita lucah malay seks, Cerita Blue dara cun cipap gatal, and Emak Ku Dihenjut Kote Orang, Cerita basah isteri seksi gersang